Dibaccio

Fan nu e klockan 15.15... shit... då har halva dagen gått redan.. jippie .. eller som vi säger nu: kippie xD hahaa, jag döör.. Nene, nu ska jag vara allvarlig (nåja) ^^ Davve vaknade... Davve kollade sin mobil.. Davve blev arg för att där inte var nåt sms.. Typ så började min dag.. Jag tycker att folk kan ju höra av sig utan att man måste vara den som alltid tar initiativ (stavas de så?)... ne jag blev lite butter.. Så jag gick ner o tag en kopp kaffe och cigg, det är ju så bra för att lugna ner en.. men jag höll på att bränna upp hela huset xD hahaha... sjukt..

Jag hade lagt ciggen på askfatet medans jag fyllde på vatten i kaffekokaren.. sen när ja kommer tillbaka så e ciggen inte där.. först trodde jag att jag blivit knäpp i huvet på riktigt denna gången.. men sen såg jag att den hade på något mystiskt sätt trillat ner på golvet xD Och där låg den o pyrde.. som tur var så blev det bara ett litet märke.. tur att jag e snabb.. haha..

Sen kollade jag klart på filmen som jag somnade från inatt ^^ Objective heter den, handlar om nån sorts väsen eller liknande som finns i nåt arabland xD hahha... ne men den va helt okey faktiskt.. Sen tog jag det kortaste bad jag nånsin tagit xD kom på att jag inte vill bada.. och duschade istället.. och så har jag städat lite, och fixat med datan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0