God "morgon"

God morgon allihopa ^^ Eller morgon är kanske att ta i.. god förmiddag kan man säga :D Haha, alltså jag ställer klockan på 8 varje dag.. det gör jag.. men sen av nån anledning så är det ju så skönt att ligga kvar och bara sova vidare.. haha.. Det finns en person som kan klara av att väcka mig och få migg pigg på mindre än 5 minuter.. en person.. det är du EMMA .. hahaa.. alltid lika skoningslös.. ^^

Har fixat det mesta inför kalmarträffen nu. Ska bara be mamma ta ut pengar och sånt. Och idag ska jag plugga på instuderingsfrågorna.. inte så kul, men får lägga några timmar på det. Sen ska jag ha myskväll och glo på en massa filmer. Bara slappna av och inte tänka på skolan eller nåt sånt.

En sak är sjukt, och det är min totala avsaknad av röksug.. asså.. helt borta typ.. blir det krisigt så tar jag tuggummina.. men har inte känt så alls.. det är ju skönt tycker jag ^^

Ne nu ska jag pluggeliplugga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0