Godmorgon!

Godmorgon på er alla! Hoppas att ni sovit gott ^^ Jag har såna problem mad att sova asså, jag vaknar nästan alltid nån gång mellan 7 och 10... sen försöker jag somna om lite.. men de går ju inte >< Hade jag somnat vid 22-23 så hade de vart lagom att gå upp kl 7, men somnar man vid 3tiden.. ja då e man ju rätt trött ^^

Men min kudde e så sjukt skön.. så stor att hela en själv kan ligga där.. haha.. nästa iaf ^^ Skulle se Hancock innan jag somna.. men va så trött att det inte kändes riktigt lönt.. hade ändå bara somnat efter 5 minuter.. så istället lyssnade jag på musik, Armin van Buuren :D Det e så skönt me de flesta av hans låtar, att man liksom flyter iväg.. känner sig som en del av musiken, och får bilder i huvet, av hur han måste tänkt då han skapade... oooh... me like :P

Idag ska jag ut.. måste ut.. det e ju finare väder idag.. ska promenera lite, sen måste jag nog städa.. Men först måste jag in på toa, men där har ju vart upptaget varenda gång jag försökt gå dit.. och jag går inte ut utan att duscha först.. så är det! Men det blir förhoppningsvis ledigt snart..

Har rotat igenom mina skivor också :D Hittade såna gamla som jag glömt bort, och jag ska nog lägga in dom i datan sen, så jag kan lägga in dom i mobilen ^^ Längtar efter en ny mobil gör jag.. ska köpa en såfort jag får råd.. ska ha en ny walkman.. Inget annat än walkman duger om man ska lyssna på musik. Dom har helt enkelt bäst ljud ^^ En w890 ska jag nog ha.. har velat ha den i ett halvår eller nåt sånt nu.. men då den kom ut, då hade jag nästan precis köpt den jag har nu, w580... En riktigt kass mobil.. knapparna är knäckta.. nästan alla sifferknappar.. helt knäppt.. sen har den bara 512 mb minne.. får plats max 90 låtar då ungefär.. och då kan man inte ha några videos eller annat.. Ne en w890 med 8 gig minneskort ska jag ha ^^ Då kommer ja få plats med alla roliga spel jag fått också :P

Imorgon ska jag till Malmöfestivalen.. nån mer som ska dit? Jag ska vara där hela dagen i princip, så bara call me :P Haha.. hoppas bara att det inte regnar, om så är fallet så kanske jag stannar hemma.. orkar inte bli mera förkyld än jag är nu.. Jaja.. nu låter det som där e ledigt på toa... Dags att duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0