Kaffe med.. tuggummi?

Sån panik jag hade inatt alltså.. kände sånt sug .. enormt.. kroppen ville så hemskt gärna ha en cigg.. men jag stod emot.. Och det är jag glad för. Men nu i morse så kändes det väääldigt konstigt.. Ta morgonkaffe.. utan cigg.. istället ta ett äckligt tuggummi.. haha.. det låter så patetiskt.. och det är precis vad det är. Men jag ska inte låta ännu ett missbruk få forma hela mitt liv. Som jag och Emma snackade om: Har man 100 spänn kvar, och ska få lön om en vecka.. det första som man som rökare tänker på är att handla cigg.. sen så kommer allt annat efter de.. Och jag vill inte att jag hela mitt liv ska prioritera på det sättet. Jag hoppas att fler i min närhet får styrka att sluta. Man ska ju sluta för sin egen skull..

Ne nu ska jag sätta mej och plugga är det tänkt. Ska läsa om ljud och buller, samt mätningar om sånt.. låter inte så hemskt kul.. men det måste göras ^^

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0