Kakmonster!

Igårkväll somnade jag nog redan kl 12... haha, det hör till ovanligheterna. Hade kollat film tidigare under kvällen, Shakespeare in love, och trodde att jag inte sett den tidigare, men där hade jag fel ^^ Hade dock glömt det mesta av handlingen så det var en trevlig filmglutt iaf ^^ Den är faktiskt bra. Kanske inte min typ av film direkt, men ändå bra.

Vaknade såledees rätt tidigt med.. eller tidigt och tidigt.. kl 11.. haha.. jag bara sover och sover nu för tiden, men det är ju faktiskt skönt. Vad annars ska man göra när det bara regnar? Och då man redan städat och gjort allt annat man kan komma på? Ne sova blir de då.. Men när jag vaknade så såg jag ju att det INTE regnade.. så fort upp och göra mej iordning, och sen ut för att njuta av det najsiga vädret ^^

Det är nog många med mej som känner att dom "laddar upp batterierna" när dom är ute. Jag vet inte om jag skrivit om detta förr, men jag tycker det är så skönt. Man känner sig uppladdad på nåt sätt, och den friska luften är ju endast bra om man har astma. Ne riktigt najs tycker jag ^^

Vi fick typ en hel kasse med äpple, och detta har förbryllat mamma en del.. men nu har hon börjat göra äppelkaka var och varannan dag tycker jag ^^ Inte mig emot! Nu är där en ny som är klar.. en lite annan sort än de vi brukar baka. Denna är mer som en mjuk kaka, istället för smulpaj. Nu ska jag ner och smaka den :P hahaa..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0