Najs... och bajs..

Oj vad jag har ont i huvet.. värker... har precis kommit upp ur badet iaf ^^ Riktigt najsigt var de :P Varmt och skönt ^^ Denna dagen har överlag varit riktigt trevlig. Emma ringde och väckte mej 8.47.. att jag minns de.. hahaha.. Ne men sen snacka vi en massa goja som vanligt, och sen kom vi fram till att vi skulle ses. Var ju sjukt länge sen sist jue ^^ Så in i duschen och göra oss klara.. Sen kom mamma hem från möte och jag och hon (mamma) kom fram till att det var bäst att jag beställde mina Kalmarbiljetter idag redan, så jag säkert skulle få plats. Det fick jag me ^^

Sen gick jag in till byn och träffa Emma. Så sjukt kul vi har alltid xD Speciellt när vi tar foton och mesar oss, hahhaa.. Sen efter mkt flumm, så träffade vi Lis, Sandys mamma. Och de slutade med att vi gick hem och mötte Sandy, och efter det följde en massa skratt xD hahhaa.. Så flummiga man kan vara. Som tur var så slapp vi regn med, riktigt najs asså ^^

Sen gick jag hela vägen hem, och kollade då jag kommit hem på stegräknaren.. Jag har förbrukat mer än 1500 kalorier idag. Det är riktigt bra ^^ hahhaa.. Men efter allt kul så kommer ju som sagt tråkigheter.. Jag hade frågor om när vi egentligen skulle ha skola, vilket datum och så. Så jag mailade läraren och fråga. Det kom fram att jag skulle göra en tenta nu den 2a, och måste därför åka upp en dag tidigare. Tur att jag beställde ombokningsbara biljetter då ^^ Ska ha tentan tidigt på tisdagsmorgonen... sen skola efter det från kl 13 till 17 tror jag... efter den dagen kommer jag att vara död.. det kan jag säga redan nu. Så imon ska jag då börja plugga.. nästan tur att alla andra är i skolan eller jobbar.. för jag snackar mkt hellre i telefon än att läsa fysik xD hahhaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0