Ögoninflammation

Vaknade 6.43 idag... märkte att jag hade sjukt ont i mina ögon.. och runtenom.. Värkte typ i hela huvet. Så jag gick upp och tog mej en alvedon, och sen lyckades jag somna om. Hoppas det inte är ögoninflammation... Drömde dock en massa mardrömmar.. och jag börjar misstänka att allt inte är som de ska.. Orolig.. Ne sen så vaknade jag igen vid 10, och gick upp. Sen segade jag mig in i duschen och stod där minst en halvtimma.. så skönt..

Gick en promenad med.. jag mår bäst då jag är ute i naturen har jag märkt, det är så skönt och stilla på nåt sätt.. känns som man "laddar upp batterierna", får mer energi. Vädret kan man ju inte klaga på heller, det är lagom varmt och soligt ^^

Polisen var här idag. Haha, här var en massa skrotstjälande polacker xD hahaha.. att man ens vill stjäla skrot.. ne men .. hahahaha xD Sjukt..

Ska fixa me mobilen nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0