Oh yeeeeaaaah

Jadå, så var man hemma igen ^^ Nu har jag varit på malmöfestivalen i 10 timmar ungefär, och det får räcka ^^ Iaf tills på onsdag då det är NRJ in the park. Shit asså vad trötter jag är.. har vart i typ varenda affär, kollat i varenda gatustånd.. och inte ens besökt en toalett xD hahaha... ne jag e trött...

Käkade sån god Fish & Chips.. va länge sen jag åt de, det var riktigt gott faktiskt.. sen druckit en massa kaffe och energidryck (mysko att jag inte behövde besöka toaletten, eller vad tycker ni?). Det här Rix FM - kalas -saken var ju på stortorget, och de va faktiskt rätt najs.. Amy Diamond , woho xD hahhaa.. Ne men allvarligt.. jag rös faktiskt när Sanna Nielsen sjöng... hennes röst är så underbar.. rös som fan.. sen va de kallt oxå xD Så mina bröstvårtor stod ju rakt ut xD hahhaha... tur att jag inte är tjej..

Träffade Darth Vader på stortorget me xD hahhaa... det var typ bara jag och en himla massa småbarn som vara där.. hahaha.. men det resulterade oxå i dagens enda bild.. haha, Darth på stortorget ^^

Sen hem så va bussen försenad.. och FULL... haha. Typ hälften av dom som väntade kom inte med.. och den bussen går ju bara en gång i timman.. Muhahhaa.. jag kom dock med ^^ Kul och stå heeeeela vägen hem.. Handlade massa mjölk på Statoil me.. och blev utsatt för dagens 7-8 raggningsförsök/flört... hmm... jag fattade inte först.. men de gör jag ju sällan ^^ Jag e så snygg asså :P

Nu ska jag beställa lite pizza och svulla ^^ Har inte ätit nåt förutom dom Fish & Chipsen idag ^^

Kram på er alla glada läsare ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0