Pain in the eyes..

Asså ne, sån kass film jag såg inatt/imorse.. Venomous heter den.. haha.. handlar om skallerormar som bär på ett dödligt virus.. haha xD Jag bara tog en film i listan.. men detta va nog den sämsta jag kunde få tag i xD hahaha.. Sån riktig B-film!

Annars så har jag ännu ondare i ögonen idag.. så frustrerande.. Säkert 7 pers som frågat om ja ska på NRJ.. men ja pallar inte stå där inne och ha ont.. Då är man bara en belastning för dom andra.. Ne de e så sjukt tråkigt för tillfället allting.. känns inte så kul.. hatar att ha tråkigt xD

Enligt Jenny så ska man badda med kamomillte.. men vi har bara earl grey och mintte hemma xD Och jag vill inte ha mint i ögonen.. haha.. får väl blir earl grey då.. ahahah.. bara de hjälper så xD

Men shit.. haha nu ser ja knappt nåt på ena ögat.. för lägga mej en stund xD hahhaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0