Plastikoperationer?

Idag har David pluggat en massa. Läst fysik och mest om ögat och hur man mäter ljus. Vet nu vad jag vill jobba med. Vill arbeta med att ta fram bra arbetsmiljöer, och kombinera det med inredningstänkande. Passande för mig va? Kommer nog behöva läsa kanske nån liten kurs sen när jag gått klart detta året, men då kommer jag att kunna titulera mig både ingengör och arbetsmiljödesigner :D Fan va fett ändå.. hahah.. Nu när jag tänker på det så låter de rätt så coolt.

Om jag då kommer tjäna en massa pengar, vilket jag inte har något emot, då skulle jag ju kunna operera mig. Många är emot plastikoperationer, och jag förstår om det gäller dom själva. Det är ens eget val. Jag själv har inget emot det, sålänge det inte går överstyr. Ett ansikte t.ex är snyggast om det är proportionerligt. Även om näsan kanske inte är den vackraste i sig, så passar den kanske perfekt i ditt ansikte, och helheten blir väldigt snygg. Jag vill aldrig få rynkor.. aldrig se gammal ut.. det fasar jag för, då jag redan har fått rynkor vid ögonen. De beror endast på för mkt solande och att jag röker. Ska dock sluta röka nu när cigaretterna tar slut, ska inte köpa fler.

Jag skulle kunna tänka mig att ta bort dom rynkorna, och kanske fixa lite annat.. de som känner mig, de vet.. Men så kommer folk och säger "du är ju bra som du är" och "inte ska du göra något sånt". Men har man aldrig kännt sig nöjd och tillfreds med sig själv, så kanske man förstår.. Jag vill ju inte ändra hela mitt utseende, men jag vill lyfta fram det som är fint i mitt ansikte, och förstärka det. Dock vill jag ha perfekta tänder.. Jag tycker faktiskt det är snyggt då dom är kritvita och raka.. folk tycker det ser plastigt ut kanske.. jag tycker det är snyggt ^^ Ser fräsch ut. Speciellt tillsammans med en snygg solbränna..

Jag förväntar mig inte att min självkänsla liksom ska slå i taket när jag blir av med mina komplexorsaker.. Men jag kommer kanske att succesivt släppa tanken vid dom, och tillslut trivas bättre med den jag är. Vad tycker ni om plastikoperationer? Är det okey? Kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0