Reiki

När jag samlat ihop pengar (detta är dyrt) så ska jag gå en kurs i Reiki. Detta är en form av healing, som härstammar från Japan. Det finns mer än en miljon människor enbart i USA som praktiserar Reiki. Till skillnad från andra typer av healing så tar inte Reiki på ens egen energi, man blir alltså inte uttröttad av det. Istället fungerar man endast som en "kanal" för den här energin.  Min mamma har gått kurs ett och två i detta (av totalt tre kurser) och jag har sett tillräckligt för att veta att det verkligen fungerar. När hon healat mej så börjar jag alltid att skratta och det blir sjukt varmt.. helt sjukt.. Men jag har märkt att jag kan sånthär själv också... så nu healar jag mej själv.. haha.. flumm flumm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0