Rökfri

Nu har jag precis tagit ett nikotintuggummi. Det är alltså så att jag slutat röka nu. Rätt skönt att jag tog detta beslutet, jag känner att jag har mkt lättare att andas och de känns mer.. hur ska man säga.. "rent". Att röka är ju att förorena sin kropp nåt fruktansvärt. Jag kan erkänna att jag är sjukt röksugen just nu.. men jag ska hålla mej.. Jag vet att efter 3 dagar till en veckas tid så kommer det värsta suget att vara borta.. det känns bara lite konstigt att inte ta en cigg efter maten.. när man väntar.. det första man gör när man vaknar, samt det sista man gör då man lägger sig.. Men trots att det känns konstigt så känns det även bra. Nu ska jag bli "ren" inombords.

Inatt så drömde jag såna sjukt konstiga drömmar.. handlade om tortyr och sånt.. mina tänder drogs ur, och några av mina vänner dom plågades också.. ne fruktansvärt var det.. Följden blev ju att jag vaknade kanske 20 ggr.. irriterande..

Nu ska jag leta upp nån bok att läsa och sen ska jag sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0