Sista sommarkvällen

Vilken lång skön promenad jag tog, och vilken skön kväll det har varit. Känns som det nog var sista sånhär någolunda varma kvällen nu. Sommaren e nog slut. Men julen e ju oxå trevlig.. dock inte hösten, den e väldigt äcklig tycker jag ^^ Slaskig och allmänt regnigt.. nej usch..

Imorgon ska jag till optikern.. den läskiga optikern.. Han e så sliskig tycker jag.. och bara tanken på att vara inne i ett sånt litet rum med honom... åh nej.. hahha ne hoppas att det e nån annan som ska ha undersökningen. Sen efter de ska jag hem, och packa de sista och äta lite. Sen går mitt tåg mot Kalmar ca 14.00. Kommer vara i Kalmar till på torsdag då jag åker hem, så ni vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0