Slapp.. japp

Yes yes.. trött.. tror det är förkylningen som gör mej såhär överdrivet trött.. fattar inte hur man kan gå och vara trött såhär xD haha.. Normalt för mig är att sova typ 6 timmar per natt.. denna natten sov jag kanske 12 timmar.. haha.. Älskar min kudde! Eftersom jag har ryggbesvär så har jag en sån ergonomisk kudde, den formar sig efter huvet.. Riktigt najs e den.. men man kan inte ha örngott.. då kläms den ihop xD

Haha.. ja idag sov jag dåå.. väcktes av mamma typ 3-4 gånger.. och gick till slut upp. Vi körde till en zooaffär, och köpte nästan en ny familjemedlem xD haha.. Men de blev ingen.. nästan tur.. Sen åkte vi inom mormor och fikade, rätt najs. Ska till henne nästa vecka och hjälpa till lite. Sen hem igen, och jag somnade nästan.. men käkade en massa tortillas, och dååååå får man energi kan jag lova ^^

Annars har det mest varit en slappedag.. Har kikat extra mkt i spegeln för att kolla in min nya frisyr.. det är så skönt att slippa allt hår, och bara kunna ha det lite rufsigt. Haha, det lät gay.. men de e ju skönt ^^

Nu ska jag bara sitta och glo framför datan hela kvällen e det tänkt  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0