Godkväll!

Godkväll på er alla ^^ Sån härlig kväll det var innan, himmlen var så vacker, och månen var stor. Nästan lite förtrollande. Fast det börjar bli kallt.. sommaren lider mot sitt slut, skolorna börjar och livet går tillbaka till rutinerna igen. Vet inte om jag ska tycka det är hemskt eller inte, denna sommaren har typ inget hänt.. tyvärr.. Inget blev som jag planerade.. är sjukt besviken på det..

En sak jag ska börja nu, det är att ta tag i mitt liv igen. Orkar inte gå hemma o bli halvt deprimerad ett år till... ne nu ska David ha jobb, fixa körkortet, plugga ett år till, och sen ska allt bara bli bra. Det måste bli bra :D Inställningen är allt som mamma säger, så nu ska jag vara positiv i fortsättningen ^^

Allt kan kanske inte bli exakt så som man föreställer sig att det ska bli, men man kan ju bara ta och göra det bästa utav det. Leva medans man kan, och ta var dag i taget. Tänk om jag bara har en vecka kvar att leva, vad besviken skulle jag då inte bli om jag kommer på mej själv sittandes där uppe på ett moln, och förstår att jag upplevt.. ingenting..

Jag personligen tror på ett liv efter döden.. någonting iaf.. kanske att själen lämnar kroppen och lever själv.. kanske något annat. Men att man då ser döden som en utväg.. de känns lite konstigt då.. har man inte kvar sina problem om man sen har ett liv till, efter denna döden? Ne jag vet inte, men det var bara en tanke..

Jag har ju alltid velat besöka länderna i Mellaneuropa/Sydeuropa samt Egypten.. jag ska försöka göra de drömmarna sanna innan det blir för sent. Om man nu vågar resa nånstans med tanka på alla terrordåd. Men samtidigt, om man tilllåter såna människor att sprida skräck i en, då har dom ju lyckats. Man ska visst det kunna våga fortsätta resa vart man vill, och ingen ska kunna stoppa en genom att skrämmas.

Nu är det snart dags att lägga sig och läsa lite. Läser om det här med Reiki, som jag skrivit om tidigare. Väldigt intressant läsning må jag säga. Har snart läst klart boken, ska nog kopiera från den, för där var vissa övningar somm jag tyckte var användbara. Jag önskar er lycka till, alla ni som börjar skolan imorgon. Speciellt du Hanna, det ska gå utmärkt :D Själv ska jag till stan med mamma och handla linsvätska xD haha

Godnatt alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0