Vad?


Vad har man då att skriva om man är en David? Haha, ingen aning.. men de e ju kul att skriva, ellerhur? De flesta tycker det är skönt att få skriva av sig, vare sig det gäller kärleksbekymmer, glädje, rädsla eller hat. Jag lär antagligen göra detsamma.. Har tröttnat på bdb och liknande sidor.. måste ha en riktig blogg.. och här e den :P

Den som verkligen inspirerade mig till att börja blogga igen, det är Hanna. Hanna med sin väldans välbesökta blogg xD hahha. Och alla de gånger jag läst den har jag fiunerat på att jag borde starta med bloggandet igen, men aldrig gjort slag i saken. Förrän nu. Jag hoppas att folk läser.. och kanske förstår hur jag tänker.. varför jag fungerar som jag gör, säger det jag säger osv. Det är ju inte alltid man orkar säga såna saker rakt ut, utan man måste skriva de istället. Som vissa saker de skäms jag för att säga.. men de kanske går lättare att skriva ner de.. Senare ikväll ska jag nog skriva ner en sak, som jag haft extra mycket i huvet på sistone..

Nu ska jag nog lägga mej o läsa lite.. behöver fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0