Dagen före dopparedagen

Hej på er! Nu är det ju dagen före. Dagen före dagen d. Dagen före dopparedagen. Personligen så avskyr jag sånt dopp i grytan, men jag älskar ju julen i helhet. Kanke inte mest för paketen och sånt.. utan för allt det andra.. det som egentligen inte pengar kan köpa.

Idag ska jag inte göra så himla mycket, ska hem om Emma och leka tomte med min lilla julklapp till henne, sen ska jag hem och softa och slänga i mig godis och sånt. Haha. Sov enda till klockan 2 idag.. helt galet.. men å andra sidan så är det jul, och jag sover ju inte på nätterna. Hihi.

Så jag ska göra mig klar nu strax, med duschning och sånt. Sen drar jag till Emma vid 5-6 kanske. Vet inte riktigt än, för dom skulle vara i stan och handla julklappar. Så jag ringer innan jag sticker ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0