Gott nytt år!

Hej på er allihopa!

Idag är det ju som bekant årets sista dag, och detta blir mitt sista inlägg för 2008 antagligen. Men jag ser ju fram emot 2009! Känner att detta året kommer bli bara bra. Till skillnad från detta som varit nu. Inte för att det kanske enbart vart negativt.. men jag har inte haft så kul som jag velat ha. Man nu ska det som sagt bli ändring!

Har blivit bjuden på en massa saker.. men orkar inte med såna fyllefester.. det känns som om jag blivit alldeles för gammal eller nåt.. haha. Ne men jag e ju inte riktigt frisk. Så jag ska till mormor med min familj, Felicia och hennes kille kommer också dit. Så ska vi äta gott och dricka drinkar. Skaldjur ska det bli! Skaldjur ska det vara på nyår! Sen lite goda drinkar och sånt!

Just nu sitter jag o äter tryffel... det e så gott och samtidigt lyxigt. Solduschad är jag med, så även om det inte blir nån riktigt glassig tillställning så ser jag ju fantastisk ut, haha. Detta känns som nåt som Blondinbella skulle kunna skriva.. Hahaha. Hoppas nu bara att min mormor inte bjuder på julmust med vodka i, hahaha. Som hon gjorde en gång.

Ne jag får fixa mig tror jag.. ska åka om en kvart.. Hoppas ni får ett riktigt bra avslut på 2008!

Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0