Hahaha översvämning!

Haha, alltså ibland blir jag bara för trött på allt.. haha. Hade sån fuckin översvämning när jag gick ur duschen.. Så arg jag blev. Hahahah. Nu bara skrattar jag år det. Men de va typ 5 cm vatten på golvet. Så jag fick slänga handdukarna mot dörren så det inte skulle rinna över.. helt galet. Så ringer såklart telefonen... Och slutar inte ringa heller.. Så jag får svara.. och det är mormor.. Som halvskriker att hon hämtar oss om en halvtimme, sen lägger hon på. Så stressad jag blev hahahaha. Men som sagt, ska dit nu typ och hjälpa henne. Kommer sen idag!

Kommentarer
Postat av: BiiBb

Det kan inte alltid vara lätt att vara Davve :D

2008-12-23 @ 14:58:59
URL: http://biibbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0