Hej hopp

Hej bloggen!

Idag åkte jag och mamma iväg tidigt, vi for först till IKEA där vi handlade en massa saker till köket. Jag hittade inget som vanligt, men det gör inget.. snart jul som man får se fram emot. Sen åkte vi till Burlöv Center där vi handlade en massa julklappar, så nu ska jag ha handlat till alla tror jag. Hoppas det iaf. Att jag inte glömt nån.

När jag sen kom hem så käkade vi supergott hälsobröd vi handlat, snackade skit och sånt. Sen ringde jag Emma och snackade även en del skit med henne, men det var skönt att snacka iaf. Så jag vet att du mår någolunda bra nu. Sen somna jag en stund.. och nu har jag pluggat. Ska lägga mig relativt tidigt idag eftersom jag ska iväg tidigt även imorgon ned till byn och sola. Haha. Hoppas ni haft det bra idag allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0