Hej igen!

Hallå

Hemskt vad jag varit dålig på att blogga.. under en lång tid dessutom. Men jag har inte haft lust. Ingen lust alls.. Men nu kändes det som om nåt fattades.. och kom på att det måste vara bloggen. Så ska skärpa mig nu med mitt bloggande och verkligen försöka spotta ur mig iaf ett inlägg om dagen ^^

Sov hela dagen idag typ. Vaknade vid 4 ungefär. Känns som jag nog behövde det.. har inte sovit mer än 4-5 timmar per natt nu under flera veckor.. så att jag fick sova typ 12 timmar kan bara vara välkommet. Så jag fick ork att städa och bada och massa saker. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog till att städa undan alla LP-skivor som min kära mor bara vräkte ut över mitt golv igår... haha. 

Bland de skivorna fanns en av de bästa skivorna jag hört: Mike Oldfield - The Killing Fields. Så fin skiva.. sen lyssnade jag en del på Dire Straits.. som jag aldrig nånsin tidigare gillat.. men som jag nu verkligen fastnat för. Ja jag säger då det.. smaken ändras med åren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0