Herregud..

Alltså.. uuh.. Jag vaknade klockan 8 idag.. tänkte kolla in msn vem som var inne och så.. Men så kommer jag inte in.. Det står gång på gång att jag angivit fel lösen. Fel lösen? Jag har haft samma lösen hur länge som helst. Sen kommer jag inte in i min mail heller.. Så jag fick panik, och inte fungerade nån sorts återställning av lösenordet heller. Så det blev till att kontakta kundtjänst, samt alla msn-kontakter jag har nummret till.. ifall det nu skulle va nån som hackat sig in.. Så hemskt.. kännde sån riktig panik..

Men nu har jag änrligen fått nytt lösen, och har ett svårt. Så svårt att jag har problem att komma ihåg det, hahaa. Men jag ska faktiskt ta och göra mej en ny msn sen. Tror inte jag orkar idag, men snart. Så att jag kan sortera ut viktiga kontakter och sånt. Ska nog ta och överge denna gamla.. efter alla år.. hahahhaa. Helt galet. Nu ska jag njuta av lite fika tror jag. Känns som jag behöver lugna mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0