Historiska dagen med jordskalv

Hejhej

Haha, ja precis som alla andra så måste jag ju skriva om jordbävningen.. eller skalvet som man egentligen ska kalla det. Klockan 6.19 imorse sov jag jätteskönt.. men klockan 6.20 så for jag upp med en jävla smäll. Jag blev faktiskt rädd. Fattade inte riktigt vad som hände. Trodde först att det var en explosion eller krig eller vad som. Och blev som sagt riktigt rädd. Sen hörde jag hur dom andra höll på att skrika om det, så då fattade jag att det inte var en dröm.

Så jag for ner, och ingen fattade ju vad som skett. Blev en hel del infosökande men till slut så stod det någolunda klart vad som skett. Så då gick jag och lade mej på soffan. Sov skitskönt tills 12.30 ungefär. Så nu är jag vaken, och ska inte göra ett skit ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0