Kalas

Hello!

Idag ska vi på kalas hos Felicia, som redan fyllt 18 ^^ Haha. Alltså alla blir bara äldre och äldre.. utom jag då. Haha. Ne men när jag ser på folk i 16 - 17 års ålder så ser jag fjortisar framför mig.. ahhaa. Helt galet. Kanske man blir gammal ändå. Nu är jag sån som jag lovade mig själv att aldrig bli. Gammal. Får väl rätta till det på nåt vis..

Men som sagt, vi ska iväg. Drar väl vid kvart i sex typ. Sen vet jag inte hur länge vi stannar. Ska ut en stund och träffa Jenny med, nu när vi båda äntligen är i Hjärup samtidigt, haha. Har ju inte setts på hur länge som helst! Jag ska tillomed försöka ta en del bilder, om det nu blir så det får framtiden utvisa. Men jag ska lägga upp sen ifall det blir nåt bra fotat.

Sen både måndag och tisdag är inrutade, så det ska bli skönt när det väl är julafton och man inte behöver stressa. Bara umgås med de nära och kära och njuta. Nej nu ska jag minsann ta och koka mej en kopp kaffe. Hoppas ni har det så bra idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0