Knaprar pepparkakor

God morgon!

För en gångs skull kan jag skriva god morgon med gott samvete, för idag är jag vaken på morgonen. Haha. Och för en gångs skull är jag dessutom utvilad. Känns ju riktigt bra det här. Sitter och lyssnar på musik och äter pepparkakor och bara njuter. Det känns som en bra idé att gå upp tidigt, eftersom jag har en del att göra.

Jag skurade ju mitt golv inatt, hahahahhaa. Det riktigt skiner. Dessutom luktar här skitgott. Det kan ha med det att göra, att jag vakna så pass tidigt. Eftersom dammet e borta så sover jag bättre. Har ju astma så det blir lite ansträngt emellanåt. Fast jag vakna säkert tidigt bara för jag sovit som en gris ett tag nu. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0