Kul.. massa kul.. hmm..

Hej bloggen!

Snacka om sjusovare.. jag vaknade vid halv 2 idag!!.. hahhaa. Helt galet. Men jag antar att jag behövde sova lite extra.. eller snarare mycket extra. Var på gott humör tills jag fick reda på att jag har skolarbete.. jävla skola.. hoppas den brinner ner.. Eller nåt.. Känns så nu iaf. Arg är jag för att vissa lärare bara skiter i vad man lämnar in för uppgifter.. så vänjer man sig vid det.. sen kommer vissa andra lärare och kräver skitmycket fast det bara är en enkel liten uppgift.. Ja jag säger då det..

Tänkte skriva om det nu innan jag hoppar in i duschen, känns ju inte som jag vill gå och oroa mej över det ett tag innan det blir gjort.. jaja. Hoppas er dag är bättre än min iaf!




Haha, sånthär gör en gladare iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0