LUCIA

Hejsan hoppsan

Jag kom hem typ klockan 10 imorse. Lagom va? Hahaha. Fy fan.. hahha. Stupade i säng direkt. Men vi hade ju en trevlig kväll/natt/morgon måste jag ju säga. Såhär mkt har jag inte skrattat på väldigt länge. Sjukt kul. Hhahaha. Skrattar bara jag tänker på allt galet ^^

Mamma har bakat pepparkakor, så jag åt det till frukost då jag vaknade klockan halv tre. Rätt lite sömn, men jag är pigg ändå. Minns nu att jag snackade med en uteliggare med. Gav han en tia för jag tyckte synd om han. Han snackade massa om att fira Lucia och sånt.. stackaren. Jag har ju faktiskt en blödig sida med.

Idag ska jag bara sega. Antagligen sitta här en del, men även kolla på tv skulle jag tro. Eller en bra film eller nåt. Vem vet? Men men, ha en bra Lucia allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0