Lussevaka - lussebulle

Hejhej

Idag sov jag skitlänge. Och gjorde det med vilje, eftersom jag vill orka med hela natten och alla dess festligheter ^^ Är ju lussevaka, så jag kommer väl vara rätt så dragen.. haha. Ne. Jag ska med Felicia och Pernilla till SF's lussevaka, och kanske blir det fest innan det. Jag är inte riktigt på festhumör, men det ska nog komma snart. Hoppas jag ^^

Jag är mest på sånt sliskigt-ballad-mood. Lyssnar på massa såna sliskiga låtar. Som ändå är bra liksom. Men sen tröttnar jag. Jag gillar iaf Air Supply. Dom har gjort några av de bästa låtarna nånsin. Såna som jag inte ens visste att det var dom som skrivit. Making love out of nothing at all.. den är så fasansfullt bra. Jag kan faktiskt nästan få en tår i ögat av den.

Annars så har mamma bakat en massa lussebullar, så det blev provsmak när jag vakna ^^ Riktigt gott måste jag säga. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0