Migrän..

Hej

Jag skulle ju egentligen upp tidigt och iväg.. visst var jag uppe, men iväg kom jag aldrig. Skulle åka med mamma, men hon sade 9.30 till mej igår.. det minns jag klart och tydligt.. men hon åkte tydligen 9.. så jag blev hemma.. haha. Såna missförstånd händer hela tiden. I alla sorters förhållanden och relationer, även mellan kompisar, par osv., inte bara inom familjen. Men det var ändå skönt, för då kunde jag lägga mej i sängen ett tag till och sova.

Dock vaknade jag med värsta hemska migränen.. helt äckligt vad det värker i huvet. Men har tagit tablett, så det lättar mer och mer.. jag ska ju plugga idag, och det tänker jag inte göra avkall på. No way. Måste bli klar med det äckliga arbetet, haha. Jag hatar min skola, märks det?

Nu ska jag iaf käka lite, kanske huvudvärken lättar mer då? Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0