Minsann välkommet ^^

Hellu!

Vaknade helt glatt utvilad idag, det var minsann välkommet. Behöver såna dagar när man riktigt känner att man kommer göra nåt vettigt, och sen verkligen gör det också. Nu ska jag ju inte va sån, jag pluggade ju igår en massa.. men ska iaf försöka skriva klart mitt arbete. Det är kanske en sida kvar som ska skrivas, lite sutsatser och sånt. Det är jag bäst på. Det rena flummet.. men arbetet är annars under all kritik tycker jag.. hoppas att jag får g på det.. men jag orkar verkligen inte anstränga mig, det känns ju bara onödigt.

Inatt såg jag Basic Instinct. Jag tyckte faktiskt den va bra. Först trodde jag att den bara skulle handla om en massa sex och sånt, men den va faktiskt spännande. Konstigt att jag inte sett den.. hmm.. Men är glad att jag sett den nu, och glad för att jag inte läste recensioner först.. Ibland gör jag det.. Och recensionen om Basic Instinct på wikipedia berättar ju allt.. så ska det ju inte vara! Då vill man ju inte se filmen om man redan vet allt.. men men.. Dom e väl puckade antar jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0