Shop shop shop, til you drop ^^

Hej hopp sockertopp ^^

Efter den dramatiska gårdagen (haha, rätt patetiskt..) vad passar då bättre än lite uppiggande shopping? Jag och hela min familj ska in till Lund och se om vi hittar lite julklappar. Men jag tänker ju hitta åt mej själv dessutom. Såklart. Haha. Jag har inte handlat nåt ordentligt åt mej själv på skitlänge.. men nu hoppas jag att jag hittar nåt. Tycker jag förtjänar det!

Sov som vanligt rätt kasst, men jag är ändå relativt utvilad och ser faktiskt fram emot idag. Sen vix 18.00 ska vi till Mats och käka kinamat, det har jag inget emot. Nä, nu ska jag göra mej klar och så.. hoppas ni har det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0