Skapa nya minnen till framtiden

Hej på er!

Nu jäklar e jag så trött igen.. hela tiden.. helt sjukt.. Kanske bara är att jag behöver vila ut lite, men jag vet inte.. Irriterande är det iaf. Vaknade först kl 8.. trodde jag skulle orka vara uppe.. men jag somnade och vaknade vid ett typ.. Helt seg och ont i kroppen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk iaf ^^

Idag skulle vi eventuellt till Malmö.. men det blir nog inget.. jag orkar iaf inte nu.. Kommer bara klaga isf, och det vill jag ju inte göra. Vi får ta det en annan dag helt enkelt. På lördag ska jag iaf in till Lund med familjen och handla julklappar är det tänkt, och imorgon ska jag med handla lite shiet. Idag blir det således en lugn dag med lite plugg kanske.

Ibland är jag nostalgisk.. men jag saknar så som det var för ett år sen.. saknar de rätt mkt faktiskt.. allt och alla jag umgicks hela tiden med då.. Då när jag inte var helt ensam. Fuck minnen alltså! Nu ska jag skapa nya minnen till framtiden.



Så najs ^^ Ta mig dit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0