Söndaaag

Hej på er!

Idag är det söndag.. och söndagar är ju såna slappedager. Slapp deluxe helt enkelt! Hade supertrevligt igår hos Mats. Satt och snacka mycket med alla flummiga typer. Och så käkade vi kinamat som jag och Jossan åkte och hämta. Fcik ju dock vänta en halvtimme på det.. haha. Tydligen hade de aldrig fått en större beställning... haha. Javisst..

Och så handlade vi ju en massa julklappar med. Jag har handlat till alla nu tror jag. Kanske lite smått kvar, men det löser sig nog snart. Blev nöjd med "mina" presenter med.. haha. Som jag ju nu vet vad jag ska få. Hade riktigt trevligt i stan med.

Eftersom det är slappedag så ska jag inte göra så himla mycket.. men jag ska ut på en runda.. duscha.. och kanske börja lite på ett arbete som ska in näst-nästa vecka.. Nu måste jag svara på en himla massa mail. Ha det så bra allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0