Svårt att somna.. ännu svårare att stiga upp..

Hej!

Sovit gott? Det har inte jag gjort.. hade sjukt svårt att somna.. sen vaknade jag en massa gånger inatt och var helt stressad.. Varför vet jag inte. Är så ibland, men jag kan aldrig vänja mig vid det. Jag vill lägga mej, somna direkt, och sen sova heeeela natten lång. Och förhoppningsvis vakna någolunda utvilad.

Nåja. Jag ska strax iväg till solariet, och sen apoteket. Vädret är dock inte så speciellt roligt.. Ångrar mej nu att jag inte fixade med det här igår, men det ska väl gå idag med. Även om det regnar kopiösa mängder.. Funderar på att köpa mej lite energidryck, så jag kan hålla mej vaken idag. Känner redan nu att jag e helt seg och slut.. men vill helst inte dricka massa energidryck. Det är inget bra.. man blir helt knäpp. Fast å andra sidan kan det behövas eftersom jag ska plugga sen.. Är på sidan 100 av 450 typ.. eller vad de nu kan tänkas vara för antal sidor.. Så jag borde komma igång med läsandet. Sen kanske jag börjar på ett arbete jag har framför mej.. Får la se ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0