Yeah! Gran på ingång

God förmiddag!

Satte klockan på alarm, för idag ska vi köpa gran! Och det tänker jag inte missa. Eftersom vi har rätt så olika smak när det gäller typ allting i min familj, så vill jag såklart vara med och bestämma julgran. Så dom andra inte köper nåt sånt litet skit. Haha. Stor gran ska det vara, och så skall den lukta gran. Därmed basta!

Igårkväll var vi på sån cabaret, och Viktor spelade gitarr. Det va trevligt och skoj. Det var på min gamla skola, där Viktor går nu, så man fick en hel del minnen. Har ju inte varit där på fem år typ, det blev ju aldrig av med något återbesök från min sida iaf. Men allt såg ut som det gjorde på min tid.

Idag har ju i stort sett alla skolavslutning, men för min del blir det ju inte så annorlunda. Det positiva är att jag kommer åt mina pengar, eller skall komma åt dom. Det ska inte vara några problem enligt en som jag snackat med. Sen när jag tagit de pengar jag behöver till körkortet så ska jag sätta in resten på ett sparkonto. Så pengarna kanske kan växa lite.

Har även letat fram hantlar och sånt, för nu ska här fan tränas. Hantlarna e dock sjukt små, så man får köra typ en miljon gånger för att se resultat. Men å andra sidan är tid inget jag har brist på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0