Anti..

David da man, han e sjuk som fan.. Eller nja.. inte riktigt, men det är inte helt okey om man säger så. Har smärta i hela huvet och ingen ork i kroppen. Har legat nu i nästan ett dygn i sängen, och har därför lite mer ork. Men jag hoppas jag är bra tills imon när jag först ska på möte, sen hem och fixa , sen iväg till Felicia. Så jag knaprar alla möjliga (lagliga, haha) preparat och hoppas på det bästa nu. Frisk vill jag bli ^^

Trivs i min morgonrock gör jag, den är så varm och go. Undra vad folk skulle säga om man gick ut klädd i bara morgonrock? haha. Det skulle vara en rolig syn det. Jag är så antisocial idag, för jag orkar helt enkelt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0