Bli bra!

Hej och hå!

Vaknade vid 12 idag, så nu har jag verkligen hunnit sova ut.. känns ändå lite segt, men ska inte stressa med nåt alls idag.. känns riktigt skönt att kunna ta en dag bara till att vila ut. Sen imon ska vi till Skånes Djurpark på nån form av julmarknad eller vad det kan tänkas vara.. får la se..

Idag ska jag iaf sola, men det är ju ingen brådska med det, sen ska jag till Emma och lämna högtalare och lite annat.. Hoppas verkligen att det blir bra med dej vännen.. är helt orolig.. Fan :( Men det kommer att lösa sig.. det SKA lösa sig.. Är det nåt jag är bra på så är det detta, så jag ska hjälpa dig allt jag kan.

Just nu har jag ändå lite tråkigt.. även om det är skönt som attan att bara vila, så vill jag ju ändå ha saker att göra.. haha. Jag är ju den typen som gillar att vara i farten, inte bara sitta ner o mögla.. men men.. Jag ska nog hitta på nåt. Närmast ska jag väl hoppa in i duschen och sen göra mej lite lagom snygg, hehe. Det kan behövas ^^ Ha det så bra idag med er!




Bli bra.. (snodde bild från bdb, hoppas de inte gör nåt)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0