Duktigt, Davve

Jag har faktiskt gjort en del nu. Har rensat datan och bytat till ett annat tema så saker ska gå lite snabbare. Förutom det så har jag rensat bort en del onödiga filer, hittat bra musik, kollat tv och läst. Inte så värst dåligt ellerhur? Jag undrar varför jag känner så dåligt samvete.. så fort jag har en dag utan att göra såna "måsten" så känner jag mej så dålig.. Jag har antagligen problem med att koppla av, trots att jag inte gör så värst mycket om dagarna. Det visar kanske på att jag behöver vara igång och göra saker, inte bara slappa? Jag hoppas att saker o ting löser sig.. Snart.

Nu resten av kvällen och natten så ska jag nog svulla lite chips och kolla film. Hemsidan tvplaneten.se är väldigt bra och överskådlig om man ska kolla tv program.. Visar lätt och tydligt vilket program som visas osv. Har kollat där nu en hel del dessa dagar eftersom jag har så pass mkt att välja på helt plötsligt när det gäller tv-kanaler.

Ska nog faktiskt ta mej en liten till på lediga jobb nu, sen tv-program. Och efter det så blir det antingen tv eller film på data. Haha. Jag har inte kollat film på ett tag nu.. Även om jag bara slappat hela veckan.. Jaja. Godnatt på er nu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0