Flyter på bra

Dagen har flytit på rätt så bra tycker jag, men jag har vart trött eftersom jag knappt sovit nåt nu på en vecka. Får ta igen det inatt om jag somnar tidigt, men de skulle jag ju knappast tro att jag gör. Imorgon blir det ju att gå upp tidigt då med, så kanske blir 4 timmars sömn inatt med. Jippie!

Jag har verkligen fastnat i min bok, Demonens tid, av Anne Holt. Tycker den är både lättläst och spännande. Oftast tycler jag att det är svåårt med pocketböcker eftersom de har så liten text, och är så himla tjocka. Som små lätta tegelstenar typ. Denne har dock lagom storlek på texten och är inte lika tjock som bred, haha.

Ne nu återgår jag till boken, ha det så bra alla små barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0