Fredag

Hello

Varför skall det alltid regna? Tycker att det gör det titt som tätt nu.. men vafan.. lite sol har ju inte skadat nån? Så bli sol.. nu! Har sovit riiiiktigt skönt inatt för en gångs skull, och jag verkar friskt nu. Men det har jag sagt förr.. haha. Ne men jag ska nog orka med den tiden som mötet ska ta. Kanke 1/2 - 1 timme kanske? Ingen aning faktiskt. Men jag ska inte förhala mötet direkt, haha. Har packat ner allt jag ska ha med i en plastficka, för så som det regnar så.. Egentligen skulle jag ta bussen, men mamma tyckte synd om mej. Det tackar jag för!

Vid tretiden ska jag till Felicia och sova där inatt med, ska bli riktigt kul tycker jag ^^ Var så pass länge sen så vi har massa att ta igen. Så om ni inte hör av mig så är jag där. Undra om jag hinner med att besöka biblioteket? Undra.. haha. Behöver nåt bra att läsa, jag har hållt på med min bok i säkert 2 veckor nu.. och den e bara på 300 sidor.. haha. Pinsamt värre. Men om vi inte hörs, så ha det bra idag!


Oh mama can't you tell, if she wants my love will she ring my bell?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0