Godkväll!

Hej och hå! Jag somnade på soffan med boken i handen. Jag har sagt det förr, men jag kan säga det igen: Jag anser att läsande är oerhört sövande haha. Ända gångerna jag kan läsa ordentligt är om jag är pigg. Och sitter upp.. Är jag minsta trött så somnar jag direkt jag lyfter boken.. helt sjukt ändå..

Så denna kvällen försvann helt, haha. Så oerhört lyckat David! Vi körde och köpte pizza, det var mums! Sen godis och chips med mera.. Riktig svullokväll med andra ord. Men sen somnade jag som sagt... vaknade av att jag hörde mina kära syskon skrika och ha sig.. men innan jag orkat upp från soffan så var dom borta.. så nu är jag den enda uppe skulle jag tro. Helt tyst är här, haha. Så himla lyckat.. Ne jag kommer väl sitta här, sen ska jag nog se film ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0