Göra det bästa utav dagen

Heeej!

Som alla andra dagar så är vädret piss idag.. Sånt bra humör man blir då.. Not! Men man får väl göra det bästa utav de.. Igår satt jag och drömde om vilken bil jag ska köpa mej, haha. Utan att märka det så gick det 2-3 timmar.. Allt jag gjorde var att sitta och läsa tester och begagnatguider, haha. Snacka om att jag är taggad nu!

En annan sak jag är taggad inför, det är jobb och skola. Får ju vänta med jobb tills jag gått intensivutbildningen efter nyår (körkort) men snart ska jag börja söka riiiktigt ordentligt. Inte lönt om man får ett jobb och måste tacka nej pga körkort.. Sen skolan då, nu har ja bestämt mej för att jag fan ska klara av detta. Nu ska det fixas, och det innebär att jag ska läsa 20 sidor i kurslitteraturen om dagen.. Eller iaf i genomsnitt. Kanske lite mer, kanske mindre, men det ska klaras. Jag har ju klarat allt annat så ^^

Jag ska ge mig iväg ungefär 10.30, och ska handla lite smått skit. Tänkte skämma bort mig med lussebullar idag igen faktiskt. Och kanske lite godis. Sen måste jag in på apoteket (nässprayet är slut) och sen ska det solas ^^

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0