Happy Happy People

We are the happy happy people.. or.. NOT.. Hmm. Jag vet inte riktigt, men mitt humör har vart lite sisådär nu idag. Det går från att skratta och vara glad till att tårarna rinner.. Det är väldigt påfrestande faktiskt. Men jag gissar på att det är förkylningen som stör ut mitt huvud eller nåt.. för riktigt normalt fungerar det inte i nuläget..

En annan sak som inte fungerar är min dator.. Den bara bråkar med mig nu hela tiden.. Segar sig och sånt.. Har sån lust att slå den emellanåt, men bärgar mig. Vill ju inte mosa den. Den fungerar ju ibland som den ska, och det är ju de stunderna man får uppskatta xD

Lyssnar på såna gamla godingar, som en massa Rammsteinlåtar till exempel. Så najs att bara sitta och sjunga med. Jag var ju sån tyskanörd på min tid, och det sitter kvar. Kanske man skulle semestra i tyskland? Och träna upp språket igen. Det hade vart riktigt kul tycker jag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0