Heej

Hej

Helt fantastiskt, jag vaknade kl 10 idag helt utvilad. Haha. Som det kan gå, men det måste vara de vitaminerna o sånt som jag käkar nu, för jag har fått så mycket mer ork på bara några dagar ^^ Skönt att man känner att man återfår kontrollen över sitt liv, för så som det vart nu länge, att jag inte orkar göra nåt.. det är så frustrerande.

Igår var det riktigt trevligt, jag minglade loss som vanligt, haha. Gjorde inte bort mig eller nåt sånt alls. Inte vad jag minns iaf. Minns inte heller hur jag lyckades ta mig till bussen, men det gick ju det med. Synd bara att sista bussen gick vid 2.. helt sjukt.. borde ju gå till 4 iaf.. men nej.. Fast jag var skittrött, men hade ju kunnat stanna längre om de inte var för bussen.. Men hade som sagt kul.

Idag ska vi till mormor o morfar och fira "fars dag"... det närmaste jag kommer att fira den dumma dagen.. haha. patetiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0