Hej hej hej i snön snön snön

Hello!

Idag vaknade jag med ett sånt hemskt magknip.. ni vet så att hela magen riktigt vrider sig.. det har som tur är gått över nu, men huh va det smärtade. Tänk då att föda barn... Isch! Har sovit lite halvdant idag.. är varken utvilad eller speciellt trött, känns bara som om jag går omkring i en bubbla.. Hoppas att den inte spricker bara!

Idag ska jag packa och sånt tråkigt.. ska ju åka till Kalmar imorgon, och som tur är så verkar jag inte hamna i nån snöstorm.. Enligt smhi så ska det bli slask och sånt igen.. tråkigt. Hellre snö då, även om det är lite kallt. Solen lyser ju, och det gör en gladare än några plusgrader och massa slask..

Ska strax ta mina vitraminer och sätta igång med packningen, ju fortare det blir gjort desto bättre. Annars så händer väl inget idag..




Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0