Hej och hopp...

Hej på er ^^

Idag har David vart riktigt flitig och allmänt duktig. När jag vaknade så infann sig inte speciellt mycket inspiration till nåt över huvud taget.. men sen ringde Emma och fick mig på andra tankar. Gav mig tillomed ut i det hemska ovädret och fixade och donade.. Vi stack till Arbetsförmedlingen, som enligt mig är skit. Men vi var där iaf. Jag kunde registrera mig (som man för övrigt helst gör hemma) medans Emmas inloggning såklart inte fungerade. Så vi satt där o pillade medans tiden rann iväg.. och dom hann stänga... Haha. Så typiskt. Men vi ska dit imorgon och fixa.

Sen gick vi hem till Emma där vi satt i typ tre timmar o bara snackade skit, och sen skulle jag hemåt. Var påväg till bussen.. men vädret var så fint då helt plötsligt, med sol och allt.. så jag chansade på att gå hem. Och det var en skön promenad utan regn. Känns som om den här dagen gjort mig gott, även om jag är skittrött. Har även städat och pluggat nu sen jag kom hem.




Bruno





Emmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0