Hello sunshine

Snacka om att jag var irriterad när jag väcktes imorse.. Mamma kom upp o skrek på mig typ.. Eller det kändes så iaf. Jag som skulle sova länge. Hennes tanke var dock god, hon undrade om jag ville få håret klippt. Och det ville jag såklart. Så nu är jag nyklippt och allmänt utvilad ändå. Tyckte att håret blev snyggt, men som vanligt så saknar jag mitt hår direkt efter jag klippt mig. Blir alltid så..

Igår hittade jag en massa sån new age musik.. riktigt gutt att lyssna på. Jag håller nog på att bli sån synthbög. Känns som det, haha. Ne men de e ju skönt med musik man kan sjunga med i, som dessutom är medryckande och positiv. Man blir på sånt bra humör när man lyssnar. Så nu sitter jag och sjunger med i Boomtown Rats - Up All Night, haha... Såna låtar man hört förr.. men glömt bort helt. Alltid kul att återfinna såna låtar.

Det känns som om det är lite för sent att ringa runt och fråga om jobb.. så det får bli imorgon när hantverkaren åkt hem. Eller hantverkare o hantverkare... han ska installera tvättmaskinen, haha. Men de låter ju finare med hantverkare. Innebär ändå samma sak för mig, upp tidigt och passa huset till dom.. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0