Hemma igen!

Hej på er!

Som ni har märkt så är jag hemma nu igen, blev utmanad av Jenny med den listan som ses härunder, och lade in den direkt jag såg den. Hehe. Snart är det jul ju..

Men men, allt gick bra i Kalmar, var bara synd att det känndes totalt onödigt att åka dit, inget studiebesök eller tenta eller nåt.. kunde sparat de 2000:- kalaset kostade. Men jag blev sjukt uttittad... hahhaa. Alla Kalmarflickor verkar falla för mej.. av nån anledning.. haha. Så lite positivt var det ju ändå. Dessutom hade jag och Louise kul som vanligt, flumm på högsta nivå. Nästa träff blir lite dystrare.. ska ha två tentor då..

Nu sitter jag som sagt vid min älskade lilla data igen, och jag skriver önskelista ^^ Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0