I can't stand the rain..

Vaknade klockan 7 idag. Helt pigg och alert faktiskt.. sen tittar jag ut.. och ser denna orkan som vrålar där ute. Så min tanke blir.. att man kanske borde stanna i sängen idag. Kanske ringa till Stphus och klaga på att jag inte fått lägenhet, men sen bara ligga och titta på film. Ha det riktigt bra och mysigt. Inte behöva gå ut.. Men sen får jag dåligt samvete för att jag bara slösar bort tiden, men vafan ska man göra? Jag vill inte ut ^^

Nu har det lättat lite jämfört med tidigare, men det ser inte roligt ut. Inte alls.. ska snart ta telefonen och ringa Emma och terra henne, haha. Ska uppdatera mej lite på festen, om det kanske är nåt jag missat, sen snacka mög som vanligt. Men först ska jag kolla lite nyheter och sånt. Ha det så bra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0