Kul på tivoli

Hej på er!

Så kul vi hade igår! Riktigt flummigt och helt galet, haha. Vi var ju som sagt på Tivoli, Köpenhamn. Även om det var riktigt kallt, och jag tappade kännseln både här och där, så var det en riktigt rolig kväll. Vi strosade runt där, och åkte karuseller. Sen åt vi på nån sorts värdshus där dom hade världens största hamburgare, haha. Men najs var det.

Sen sov jag riktigt gott kan jag lova. Vaknade nu vid 11 typ. Har blivit en riktig morgonmänniska.. vilket kanske inte direkt kan sägas om man vaknar 11, men alla andra dagar iaf. Sov inte till eftermiddagen idag ^^ Om en stund ska vi åka till den nya Willy's som ligger här en bit bort. Kolla in vad det är, och hur där ser ut. Antagligen inget speciellt, men man måste ju kolla. Annars ska jag inte göra nåt idag, kanske ut och njuta av snön.

Här är bilder från igår:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0